maandag 5 maart 2012

Crochet basket stitch.....

De hele middag bezig geweest met de nieuwe steek. Maar helaas lukt het mijn nog niet.... Zoals meerdere haaksters tegen zullen komen, soms wil iets niet gelijk zoals het moet. Maar ik geef niet op!! Ik ga nog een andere beschrijving zoeken om het nogmaals te proberen.... - This afternoon i tried to make a pillow with the basket stitch. But it didn't work out. With another pattern desription i try tonight to make a new start. I hope it will be better this time. When it does, the picture shows up on this blog!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om fanatieke haaksters tegen te komen op het net. Tijdens het surfen belannde ik op je site. Recentelijk heb ik geworsteld met de basket stitch. Ik heb het onder de knie gekregen met behulp van dit video http://www.youtube.com/watch?v=gcL4HA50i3s

    En vanuit dit basket stitch idee heb ik de volgende spullen gehaakt:
    http://nilensue.blogspot.com/search/label/weef%20effect

    Ik vind het ontzettend leuk om een bepaalde techniek zelf aan te passen en te zien hoe het een andere uiterlijk krijgt.

    Omdat ik graag met gemerseriseerd katoen haak, heeft het een andere look dan de kussen met basket stitch. Mocht je er niet uitkomen laat het weten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Ik ga er vanavond mee aan de slag! Ziet er leuk uit op je blog. Als het gelukt is laat ik het weten op mijn site! Groetjes Lotte

      Verwijderen