woensdag 25 januari 2012

Bloemen in de vaas

Omdat ik weg ben van behang met bloemetjes en printjes haal ik ook daar vaak mijn inspiratie vandaan. Ook beplak ik wel eens een houten plaat met papier dat ook wel gebruikt word voor het maken van een scrapboek. Deze vellen papier haal ik bij de hobby winkel die meer dan 500 soorten heeft!!! Zo moeilijk kiezen...... Maar ik heb vandaag de tijd gevonden om een leuk vel papier te halen en deze heb ik tegen een houten plaat geplakt. Daarvoor heb ik de gehaakte bloemen met dubbelzijdig tape vast geplakt. Zo heb ik weer een eye-catcher in mijn woonkamer! Dit is een goedkope en leuke manier om vaak van interieur en kleur te veranderen. Ander kleurtje, ander printje en als ik geen tijd heb om iets te maken komt de grote doos te voorschijn waarin al mijn gehaakte creaties zitten die ik even niet kwijt kon. Altijd weer leuk om terug te kijken wat ik ook al weer gemaakt heb allemaal. Af en toe vraag ik mij wel eens af hoeveel meter haakgaren ik wel niet weg heb gehaakt.....Het blijft leuk, ook in 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten